domingo, 3 de febrero de 2013

Després de molts dies

Hola a tothom!

Perdoneu per no haver passat per aquí fa mooolts dies... he estat molt ocupada entre una cosa i l'altra i al final... se m'han anat passant les renovacions que pensava fer.

En fí... després d'aquesta disculpa tant emotiva (ejemm, ejemm...) començo amb l'entrada.

Aquets dies l'Aleksandra i jo hem estat al Cosmocaixa de Barcelona i als Jardins de Santa Clotilde de Lloret de Mar. Ambdues sortides han agradat molt a la meva mentorada. Per una banda, la primera va ser molt divertida perquè va resultar ser una cosa totalment nova, no hi havia anat mai i va quedar bocabadada amb totes les cosetes que anàvem trobant durant el recorregut al Museu de la Ciència. Tant ella com jo vam aprendre coses noves i vam descobrir "secrets" sobre la vida que fins ara no sabíem.
Disculpeu però les fotos d'aquesta sortida no les pujaré perque van quedar desastroses!

Per altra banda, la sortida als Jardins de Sta. Clotilde va ser igualment entretinguda. Per un costat perque és un lloc preciós per reflexionar i contemplar el parc és una gran experiència; i per l'altre perque ens va acompanyar una de les meves millors amigues, la Hairine, qui va caure molt bé a l'Aleksandra i van parlar sobre moltes coses. He pensat que ens podria acompanyar en alguna altra sortida, ja que ella també és estudiant (encara que de la Universitat Pompeu Fabra) i, d'aquesta manera, aportar una visió més àmplia al futur de la meva mentorada.



No hay comentarios:

Publicar un comentario