jueves, 2 de mayo de 2013

Després de moltíssims dies. 

Primer de tot espero que em perdoneu que hagi abandonat el blog d'aquesta manera :(. Sincerament sempre pensava actualitzar però se m'acabava passant la cosa. Malgrat això, la Sasha i jo hem continuat quedant. 

Perdoneeeeeeeeu!!!!! 

Vale, ja està... m'estic passant de rosca XD. 

El projecte està arribant a la seva fi, i jo haig de dir que no m'agrada gens aquesta idea, encara que això no és equivalent a perdre el contacte, donat que cap de les dues pensem fer-ho. M'he convertit en una persona en la qual la Sasha confia plenament i vull que continuï sent així. 
Com tot adolescent, ella està en una edat de pujades i baixades, però malgrat això, no és una noia rebel a la qual res li sembla bé i que li costi interessar-se pel món que l'envolta. De fet, em sorprén de manera molt positiva la seva integració i l'interés que mostra vers Catalunya i matèries com la història, la música (s'ha de dir que canta i actua), la filosofia, les matemàtiques, la lectura i és notori que li agrada molt anar a l'institut, no simplement per la companyia, sinó pel que hi pot aprendre. És una noia molt intel·ligent a la que li encanta avançar a la vida. 
En resum, he establert un vincle increïble amb una persona amb la qual mai m'hagués imaginat que ho faria. 

Gràcies a tots per haver-me ofert la oportunitat de conéixer una persona tant especial. 

Us deixo per aquí algunes fotografies que hem anat fent durant els dies que no m'he passat pel blog.  En una altra entrada, per que no quedi tot en un pilò, també penjo un video que hem gravat aquesta tarda al Port de Blanes. 










No hay comentarios:

Publicar un comentario